Majanduskomisjoni ettepanekul lõpetati valitsuse algatatud meresõiduohutuse seaduse, riigilõivuseaduse ja sadamaseaduse muutmise seaduse eelnõu (25 SE) ja raudteeseaduse muutmise seaduse eelnõu (27 SE) esimene lugemine.
Majanduskomisjoni ettepanekul lõpetati valitsuse algatatud raudteeseaduse muutmise seaduse eelnõu (27 SE) esimene lugemine. Eelnõu kohaselt muudetakse vastavalt Euroopa Liidu direktiivile vedurijuhiloa saamise korda. Selle kohaselt peab vedurijuht saama pädevalt ametilt vedurijuhiloa, mis tõendab vedurijuhi vastavust üldnõuetele, ja tööandjast raudtee-ettevõtjalt sertifikaadi, mis annab vedurijuhile sõiduõigused. Sellega paraneb ka EL sisene koostöö vedurijuhtide tunnustamise osas, kuna ühtsete vedurijuhilubade vormi kasutuselevõtmisel on vedurijuhtidel võimalik lihtsamalt minna tööle teise liikmesriiki. Samuti paraneb ohutus raudteeliikluses, kuna vedurijuhtidele sertifikaatide väljastamisel on raudtee-ettevõtjatel võimalik vahetult kontrollida vedurijuhtide tööks vajaliku pädevuse olemasolu ja probleemi tekkimisel rakendada kiirelt vajalikke meetmeid (koolituse korraldamine, sertifikaadi kehtivuse peatamine). Eelnõuga täiendatakse ka raudteeliikluse ohutust puudutavaid sätteid kohustusega lisada raudteeliiklusregistrisse veeremi hooldaja andmed, millega võimaldatakse teostada konkreetsemat kontrolli hoolduse teostamise üle. Samuti tõhustatakse meetmeid piiramata nähtavuse tagamiseks raudteemaal ja täiendatakse asjakohaseid väärteokoosseisude sätteid. Eelnõu suunati teisele lugemisele.