Eesti Omanike Keskliit kasutab riigi raha Isamaaliidu kampaaniaks
- Miks eraldab Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium raha MTÜ-le, kes teeb IRL-ile valimispropagandat?
- Kui palju valimistrükiseid on valminud ministeeriumi poolt eraldatud rahast? Kas neid levitatakse vaid Tallinnas või üle kogu Eesti?
- Milliste IRLi poliitikute poolt nimetatud trükised hääletama kutsuvad?
- Kas kavatsete valimispropagandaks kulutatud riigi raha tagasi nõuda?
- Kuidas on avaliku raha kasutamine valimispropagandaks kooskõlas valimiste hea tavaga?
- Kui suures summas on kokku riik eelpool nimetatud MTÜ-d toetanud?
- Kui palju on nimetatud MTÜ riigieelarve vahendeid kasutanud Euroopa Parlamendi valimiste kampaanias? Isamaa ja Res Publica Liit kasutas europarlamendi valimiste kampaanias kõigist erakondadest kõige enam telereklaami (15 473 eetrisekundit) ning kõige enam ajalehereklaame, kuid deklareeris peasekretär Margus Tsahkna sõnul 5,3 miljonit krooni. Samas oli vähem telereklaami (11 586 eetrisekundit) ja trükireklaami kasutanud Keskerakonna kulud 9,5 miljonit krooni. Kas ministeerium on ka eelnevalt vaadanud läbi sõrmede sellele, et valimispropaganda kulutusi tehti MTÜde kaudu?